FAQ

Over de Klipoorbellen

Kan ik Klipoorbellen ook dragen als ik al gaatjes/ piercings heb?
Ja zeker, je kunt ze naast of over je huidige gaatjes dragen. Voor Klipoorbellen heb je geen (extra) piercings nodig.

Kan ik Klipoorbellen dragen als ik nog geen gaatjes/ piercings heb? 
Ja zeker! Alle items in onze webshop zijn te dragen zonder (extra) gaatjes te laten schieten. 

Ik heb een allergie voor een bepaald materiaal, zijn Klipoorbellen dan wel geschikt? 
Aangezien Klipoorbellen niet door je huid heen gaan, maar om je oorlel klemmen, hebben ze niet hetzelfde effect op je huid als een normale piercing of sieraad. Alle items in onze webshop zijn daarom juist een hele goede oplossing voor allerlei soorten allergieën. 

Doen Klipoorbellen pijn? 
Nee, Klipoorbellen zijn uiteraard even wennen, aangezien het anders is dan een piercing. Je zult in het begin wellicht de Klipoorbel wat voelen, omdat je nog niet gewend bent aan de Klipoorbel, maar dit zal na een aantal keer dragen minder zijn (net als bij een normale piercing). Onze Klipoorbellen horen geen pijn te doen.

Let wel op, we hebben in onze webshop verschillende varianten sluitingen. In principe zijn alle sluitingen geschikt voor alle oorlellen. Het kan soms voorkomen dat je oorlel wat dikker is en daardoor de duwsluitingen wat strakker zitten, heb je een wat dikkere oorlel? Dan we raden je dan aan om de Klipoorbellen met draaisluitingen te nemen, zodat je ze zelf kunt verstellen. 

Zijn de Klipoorbellen ook geschikt voor kinderen? 
Zeker, onze Klipoorbellen worden ook vaak gekozen door ouders met kinderen die graag oorbelletjes willen. Soms willen de ouders het liever (nog) niet of willen ze eerst kijken of de kids het echt wel zo leuk vinden. Klipoorbellen zijn een perfecte oplossing hiervoor! Ook hebben we een toffe kindercollectie (klik op "Kids Klipoorbellen" in het hoofdmenu om deze te zien.

Ik wil graag oorbellen dragen op mijn bruiloft maar heb geen piercings, zijn Klipoorbellen hier geschikt voor? 
Zeker! Voor Klipoorbellen heb je geen (extra) piercings nodig, daardoor zijn ze perfect voor een speciale dag of event. Neem ook eens een kijkje bij onze speciale Bridal Collectie! Klik in het hoofdmenu op "Shop Alles - Collecties - Bridal Collectie" om onze speciale trouw-items te zien. 

Bestellen

Hoe bestel ik?
Heb jij jouw favoriete Klipoorbellen gevonden en wil je bestellen? Tof!

  • Selecteer je item (en eventueel ook de variant) en klik op "aan winkelwagen toevoegen".
  • Nu kun je verder shoppen (items in winkelmandje worden niet voor je gereserveerd)
  • Ben je klaar? Klik rechts bovenin op het icoontje met het winkelmandje en volg de stappen om af te rekenen. 


Wat zijn de voordelen van een account? 
Een account is niet verplicht om een bestelling te plaatsen, maar wel ongelofelijk handig. Na het aanmaken van een account worden jouw gegevens de volgende keer automatisch ingevuld en je kunt in je account je bestellingen terugzien.

Wat zijn de voordelen van de nieuwsbrief? 
Wanneer je je inschrijft voor de nieuwsbrief ben jij als eerst op de hoogte van alle nieuwe items, acties en special events. Ook ontvang je als member voordelen zoals bijvoorbeeld de speciale member sale kortingscodes & kun je meedoen aan de speciale member acties. 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen? 
Oeps, die hoor je wel te krijgen! Heb je al in je ongewenste mailbox/ spambox gekeken? Zit hij daar niet in? Neem dan even contact met ons op, dan checken wij voor je of je betaling is gelukt en je bestelling is geplaatst! 

Ik wil mijn bestelling of gegevens wijzigen, kan dit nog? 
Neem even contact met ons op, dan laten wij je weten of dit nog mogelijk is of dat je pakketje al is verzonden. 

Zit er garantie op de producten? 
Op onze producten zit geen garantie. 

Mijn favoriete item is uitverkocht, komt het item nog op voorraad en kan ik het item reserveren? 
Wat balen dat hij is uitverkocht, neem even contact met ons op om te kijken of hij nog op voorraad komt. Je kunt een melding ontvangen wanneer hij weer op voorraad komt via de knop "notify me when available" aan de rechterzijde van de productpagina. Wil je reserveren? Neem dan even contact met ons op. 

KlipKoins

Wat zijn KlipKoins?
KlipKoins is ons loyaliteitsprogramma. Je kunt met bepaalde acties en met bestellingen punten verdienen. Deze punten kun je omzetten in kortingen! Let op: je kunt niet achteraf punten ontvangen, meld je dus aan en log in voor je de bestelling plaatst!

Hoe kan ik me aanmelden voor KlipKoins?
Klik linksonder op "Rewards" en volg de instructies. Heb je een vraag? Klik dan op de chat rechtsonder en stuur ons een berichtje. We helpen je graag verder.

Hoe kan ik KlipKoins verdienen/inwisselen?
Klik op de knop "Rewards" links onderin voor meer informatie. Let op: je kunt niet achteraf punten ontvangen, meld je dus aan en log in voor je de bestelling plaatst! Kom je er niet uit? Klik dan op de chat rechtsonder en stuur ons een berichtje. We helpen je graag verder.

Kunnen KlipKoins gebruikt worden in combinatie met andere kortingsacties?
Nee, de KlipKoins kunnen niet met andere kortingsacties worden gecombineerd.

Kan ik ook KlipKoins ontvangen bij aankoop van een giftcard?
Wanneer je een giftcard koopt ontvang je geen KlipKoins, alleen wanneer de giftcard wordt ingewisseld ontvangt de persoon die de giftcard inwisseld KlipKoins. Uiteraard alleen wanneer deze persoon is aangemeld voor het KlipKoins programma en is ingelogd.

Betaling

Welke betaalmethodes accepteert Klipoorbellen.com?
In onze webshop kun je veilig afrekenen en we hebben verschillende betaalmethodes. Je hebt keuze uit o.a. iDeal, Bancontact, Klarna, PayPal, MasterCard. Je ziet de betaalmethodes bij het afrekenen.

Wat moet ik doen als mijn betaling is mislukt? 
Oeps, dit kan wel eens voorkomen. Kijk op je bankrekening om te zien of er een bedrag is afgeschreven. Wanneer de betaling is gelukt, hebben wij ook een bestelling binnengekregen. Mocht je de bestelling na 5 werkdagen nog niet hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Ontvang ik ook een bevestiging van mijn betaling? 
Yes, je hebt een bestelling geplaatst! Dan ontvang je van ons een bestelbevestiging in je mail. Heb je deze na een uur nog niet binnen? Check dan je ongewenste mailbox en je spambox, soms komen ze hier wel eens terecht. Mochten ze hier ook niet inzitten, neem dan even contact met ons op. 

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten verschijnen automatisch tijdens het afrekenen na het invullen van je adresgegevens, we verzenden binnen heel Europa!

Verzending is gratis binnen Nederland. België en Duitsland delen we de kosten met je en betaal je €3,99, maar voor bestellingen boven de €50,- is verzending ook gratis!

Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden binnen heel Europa.

Hoe lang duurt de verzending?
Mits er geen oponthoud is bij de postbedrijven gelden de volgende levertijden: Nederland: voor 15:00 besteld, volgende werkdag in huis. 
België & Duitsland: voor 15.00 besteld, levertijd 2-3 werkdagen.
Rest van Europa: voor 15.00 besteld, levertijd 1-7 werkdagen.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?
Heb je je bestelling nog niet ontvangen na de bovengenoemde levertijd? Excuses voor het ongemak! Het kan helaas voorkomen dat er oponthoud is bij onze bezorgdiensten. Helaas is dit buiten onze macht. Wacht daarom altijd 5 werkdagen voor je contact met ons opneemt. Na 5 werkdagen kunnen we pas met onze bezorgdiensten schakelen over de vermiste/ verlate verzending. Neem na 5 werkdagen contact met ons op, dan helpen wij je graag verder!

Mijn bestelling is incompleet/ verkeerd/ beschadigd aangekomen, wat nu? 
Het kan helaas voorkomen dat er tijdens de verzending een product is beschadigd of dat iets mis is gegaan bij het verwerken van je bestelling. Onze excuses voor het ongemak! Neem contact met ons op, zodat wij je samen een oplossing kunnen zoeken.

Retourneren/ ruilen

Kan ik zomaar retourneren / wat zijn de retourvoorwaarden? 
Nee, je kunt niet zomaar je bestelling retourneren. Zie hieronder de retourvoorwaarden: 
1. Retourneren kan alleen binnen 14 dagen na de bestelling
2. Retourneren kan alleen nadat je dit bij ons hebt aangevraagd en je hiervoor akkoord hebt ontvangen. De retouraanvraag kan worden opgestuurd via de chat rechts onderin, het contactformulier of via de mail binnen 14 dagen na de bestelling. 
3. Retouren worden alleen geaccepteerd, wanneer het product binnen 5 werkdagen na akkoord zijn ontvangen door ons op het juiste adres én wanneer ze in dezelfde staat en in dezelfde verpakking retour zijn aangekomen. 
4. Retourkosten & risico op verlies/ diefstal/ beschadiging tijdens verzending zijn voor de klant. We raden je daarom aan om het met track & trace te retourneren.

Wat zijn de retourkosten?
Lees eerst de retourvoorwaarden voor je een pakket retour stuurt. De retourkosten zijn voor rekening van de klant. We raden je aan om het met track & trace te versturen, lees goed bovenstaande informatie met de retourvoorwaarden en informeer bij jouw postbedrijf naar keuze het bedrag voor de retourzending.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug op mijn bankrekening?
Lees eerst de retourvoorwaarden voor je een pakket retour stuurt. Na ontvangst het retour gestuurde pakketje worden retouren binnen 5 werkdagen verwerkt. Wanneer dit is gebeurd ontvang je een mailtje en kun je het geld binnen 7 werkdagen terugvinden op je bankrekening. Heb je na 7 werkdagen nog geen geld ontvangen op je bankrekening? Neem dan even contact met ons op. 

Kan ik iets ruilen? 
Ruilen kan alleen door een retouraanvraag in te dienen en een nieuwe bestelling te plaatsen. Geef bij de retouraanvraag door dat je wilt ruilen. 

Andere vraag

Heb je een andere vraag? 

Neem dan even contact met ons op via het chaticoon rechts onderin, via het contactformulier of via mail: contact@klipoorbellen.com. We helpen je zo snel mogelijk verder.